torsdag 3 december 2009

"Min" nya byxmodell finns nu i shopen!!

Ja, jag tar ju inte åt mig äran av att ha uppfunnit pösbrallan - men just det här mönstret har jag knåpat själv. De här tre härliga brallorna har nu flyttat in i UppSytts Webbshop! Efter att ha fått flera uppskattande kommentarer på de röda brallsen på bilden nedanför tog jag mig i kragen och ritade upp mönstret i flera storlekar... eller iallafall det mönster jag TROR att jag använt. Jag har liksom en ovana att ändra direkt på tyget och allteftersom när jag syr - efteråt är det nästan omöjligt att komma på vilka ändringar det blev - och vilka som blev bra och tvärtom...



Ett par elefantbrallor i storlek 86 har åkt iväg utan att fastna på bild, de har gjort sällskap med den här hoodien i en beställning från en kollega.

4 kommentarer:

  1. Men gud så snygga!! Letar febrilt efter en mailadress till dig men hittar ingen :(
    Är du intresserad av ett mönster/tyg/kläd-byte??!!

    Än en gång - supersnygga!!!!

    SvaraRadera
  2. Adressen står i "beställningsrutan" - får göra det lite tydligare om den är osynlig där :-O

    tygterrier(snabela)gmail.com

    SvaraRadera
  3. verkligen snygg muddbyxemodell!

    har oxå letat efter dito med resår i midjan,
    hur ser de ut på en liten kropp förresten?!

    SvaraRadera