måndag 28 december 2009

Stansad nyckelring

Här kommer ytterligare en juklapp, en stansad nyckelring till min mamma. Jag använde en fyrkantsstav som har texten "favorit" och "mormor" på två av sidorna och mina barns födelsedatum på de två andra sidorna. Staven fick sällskap av ett hjärta och de båda fästes i varandra och i nyckelringen med splitringar. Såklart kan man ju ta bort den stora ringen och använda som halsband om man vill!

Bilden blev sådär, kunde ju ha putsat bort alla fingeravtryck kan man konstatera i efterhand... men det var snabbfotografering som gällde och nu är ju paketet levererat.

6 kommentarer:

  1. Mottagaren av denna present blev också mycket glad. Tack igen! Ma

    SvaraRadera
  2. Så snygg!! Vill ha, vill ha, vill ha...

    SvaraRadera
  3. Går bra att beställa en om man vill ha en egen!!

    SvaraRadera
  4. Tack för ditt utförliga svar! Jag har en kombinationsmaskin och kan göra enkel täcksöm, men jag vill nu framförallt ha en kantbandsapparat och det finns ingen som passar till min maskin vad jag vet.

    Jag tycker också det känns tryggast att köpa i min lokala syaffär för då får jag ordentlig genomgång av maskinen. Funderar på om jag kan byta in min pfaff coverstyle mot en overlock och en cp och betala mellanskillnaden för jag har inte haft den ett år ännu. Men det är svårt för jag är ju så nöjd med min maskin!

    Nu måste jag komma med en fråga till; vad kostar en sådan fyrkantsstav att beatälla? Så fin!

    SvaraRadera
  5. Jösses! Gör du sånt här också!! Gud så fin! Min mamma skulle dött av lycka över en sådan! Säljer du???

    SvaraRadera