lördag 4 april 2009

PIF

Jag har gjort det! PIFfat upp min vardag! Har noterat ett uppsving för PIF:en senaste tiden och när jag såg att Lillofant hade en gammal PIF med en outnyttjad plats kunde jag ju inte låta bli. Hu, spännande! Min första PIF :-)

Vad är en PIF då? PIF står för "pay it forward" och så här går det till:

"De tre första som lämnar en kommentar på detta inlägg kommer att få en handgjord gåva av mig. Jag vet inte vad presenten kommer att bli och jag kommer kanske inte att skicka den i morgon eller nästa vecka, men jag lovar att sända den inom 365 dagar. Det enda du behöver göra i gengäld är att "PIF", genom att lova samma sak på din blogg!"

3 kommentarer:

  1. hej, du menar att du har en pif på din blogg? jag vill vara med!, om det är möjligt. kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå vara med på din PIF!!!
    Har läst på så många bloggar, men aldrig hunnit med på tåget ;-)
    Får jag?

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag vill också vara med, har aldrig varit med på något liknande.

    Anna
    www.ponny.nu/blog

    SvaraRadera