fredag 19 mars 2010

Rymden anfaller, part 1 - eller dregglisklonernas invasion...

Det här blir mitt första inlägg med rymdtema. UFO-högen har länge vuxit och jag börjar på allvar tro att ett rymdskepp landat någonstans i närheten... Och det är både sy-UFO:n och blogg-UFON:n som gör ivriga försök att invadera mitt hem. Efter envist pysslande, sprättande och fotande går jag dock segrande ur striden - min UFO-låda har förvandlats till en förvaringsbox för tillklippta plagg som väntar på sömnad. Lycka :-)

Men nu, ta-da-da-da-da... första avsnittet!

Jag har så många dregglisar - men ingen i familjen som dregglar... I och för sig går det alldeles utmärkt att använda dregglisarna ändå - som då transformeras till en scarf - men man kan ju inte ha hur många halsdukar som helst! Framför allt har mitt dregglisförråd blivit en kaoszon - obloggat och bloggat i en enda röra. Så, nya tag! Alla fotades igen - en del är ju redan uppvisat här, en del är nytt men ser likadant ut som de "gamla", en del är obloggade och några har sålts utan att hamna på bild...









2 kommentarer: