fredag 5 juni 2009

Eldsprutande kaniner...?!

Mitt i allt flyttstök skuttade det in några kaniner från JNYdesign hos mig, ganska många meter faktiskt - jag fick lite fnatt när de nya kaninerna kom. Ändå köpte jag mest av de "tråkiga" färgerna, de med vit botten. De andra färgerna föll mig inte riktigt i smaken men efter att ha sett dem hos "alla" andra bloggar funderar jag på om jag skulle valt andra färger - men det är ju bara att färga om jag tröttnar på det benvita!

Iallfall så visade jag fyraåringen kaninerna (som är rätt tyginstresserad för att vare en lego- och bilkille), klappade ivrigt på mina nya tyger medan jag stojjade över hur fina de är! Och får till svar "nja mamma, jag tycker bäst om eldsprutande kaniner". Så vad tror ni - blir kaniner som sprutar eld nästa tryck vi får se ;-)

4 kommentarer:

  1. *fniss* eldsprutande kaniner vore nått det!!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Du får fråga Jenny om det inte är något sådant på gång! :D

    SvaraRadera
  3. Bäst man skyndar sig att sy upp alla gulliga tyger innan det bara är mördarkaniner som gäller... ;-)

    SvaraRadera
  4. Ha ha.. Tänkte också på det. Snart är det bara lite tuffare tyger som gäller medan lagret innehåller kaniner ugglor och apor typ :-).

    SvaraRadera