söndag 7 juni 2009

Kaninsyskon!

Jag skulle ju inte sy något mer innan flytten men kaninerna pockade på uppmärksamhet - och så behövde jag en gå-bort-present till idag och hade inte tid att åka och handla... Och sy kan man ju göra när affärerna stängt så jag var ju "tvungen" att tillverka presenterna själv i går ;-) Det blev två somriga tröjor till två killar som är ungefär i samma ålder som mina.

Material: Kaniner från JNYDesign och randig trikå från E-slöjd, mudd.

Mönster: Meedoms form 1 med raglanärm och halsringning för mudkant, storlek 80 och 98.

4 kommentarer:

  1. Åh, vad härliga kaninerna är i färgerna. Det blev verkligen snyggt med kontrastärmar. Visst är det roligt när andan faller på att sy presenter.

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga! Kul att du fick sytt något i kaninerna! Jag ska förbi Jofotex i nästa vecka om du behöver mer langning!

    SvaraRadera