fredag 7 maj 2010

Puh!

Puh! Då var det klart! Eller, det var ju nästan en vecka sen jag sa puh efter att ha lämnat ifrån mig de plagg jag sytt till UppSytts projekt - och snart kan jag säga puh, då var det gjort om det här inlägget också ;-)

15 plagg har passerat genom mina maskiner - jättekul men nu är det skönt att det är färdigt. Ska bli sååååå spännande att se slutresultatet. Mera bilder kommer framöver i UppSytts blogg!

Man tänker ofta "äh, det går väl på ett kick att klippa ut och sy ihop" - men när man ska göra så här många plagg på en gång ser man verkligen hur mycket tid de olika momenten tar. Men det är ju så skönt (aj, där bet latmasken till) att bara kunna gasa på med samma färg på kantband och tråd :-)

2 kommentarer:

  1. JA visst är det skönt att det är klart även om det var mycket roligt! Ska bli skoj att se hennes bilder! :D

    SvaraRadera
  2. Ja, jag längtar också efter hennes bilder!!

    SvaraRadera