måndag 3 augusti 2009

Tack vare Heimlaga blir det en skön vinter!!


Jipppiii! Hurra!! Jag vann Heimlagas tävling!! Utlottningen hade Heimlaga för att fira öppnandet av Heimlaga butiken!

Det fantastiska priset var ett valfritt plagg ur butiken och jag har fastnat för de här vantarna (bilden lånad från Heimlaga butiken). Vintern är räddad - inga nariga fingrar och de kommer vara sååå snygga till min röda jacka. Och så är det ju så kul att vänta på paket :-)

Stort LYCKA TILL med butiken Heimlaga!!

3 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! :-) Själv hade jag fastnat för de gröna vantarna.

    SvaraRadera
  2. Grattis! Har ett par jag också, som jag köpt. De är verkligen underbara!

    SvaraRadera
  3. Fina vantar. Jag sörjer fortfarande mina svart-vita som jag tappade bort på posten i Liljeholmen 1997..:)

    SvaraRadera