måndag 3 augusti 2009

Standardpresenter?!

Två fyraårskalas har vi varit på ganska nyligen och det verkar som jag lagt mig till med någon slags standardpresent... Det blir liksom mest Meedoms raglan i olika storlekar. I och för sig är ju varje plagg unikt så det är väl inte alltför illa :-)

Först ut var en kaninkompis, blå kaniner från JNYdesign, interlock från Mjuka tyger, mudd från gömmorna. Meedoms raglan med ringning för mudd, form 1, storlek 98. Trippelsöm med CP:n i ärmslut och nederkant.

Jaha, sen blev det visst en till - i ugglor denna gång. Ugglor från Jofotex, resten kommer från gömmorna (eller så är det så att mitt minne blivit lite kort...).

Har sett att det verkar vara lite sommarlov i många bloggar, här med! Håller på och flyttar in i min syskrubb - den är inte stor men den är MIN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar