fredag 22 maj 2009

Fröken Öken!

Ho hooooo.... Hör ni ekot?? Det är ju helt tomt och tyst här!! Som en öken! Och där bland alla torra kaktusar och sandiga flyttlådor sitter jag och surfar runt bland alla überproduktiva sybloggares oaser :-) Lite pysslat blir det även om det inte fastnar här, har stickat lite och det kanske dyker upp på bild så småningom. Just nu tänker jag mest på målarfärg, tapeter och just det, flyttlådor...

Är det förresten ingen som är sugen på att anmäla sig till min PIF?! Jag menar, jag behöver ju lite mer att göra ;-) Nä, men allvarligt talat så kommer det väl ett liv efter flytten?? Jag vet bara inte var jag ska göra av alla sygrejer i det nya huset. Eftersom vi flyttar från landet (ja, iallafall lite utanför stan) och in mitt i smeten så har drömmen om egna arbetsrum fått stryka på foten. Läget är kanon - men med symaskinsläget är det lite sämre. Men det löser sig nog :-D

1 kommentar:

  1. Men VART ska ni flytta? Tillbaka till Kungsgatan äller? Jag är inte så lite nyfiken...

    SvaraRadera