söndag 11 december 2011

Nya poop-in-style!


Trots att inläggen kommer minst sagt glest så verkar jag ha några läsare kvar - till och med några nya tror jag, tack för era kommentarer!

Sydde en omgång poop-in-style (bajspåsehållare) tidigare i höstas och de var populära så nu kommer ett gäng till! När jag skulle fota kunde jag först inte komma på varför det inte fanns någon stans att hänga upp dem - sen kom jag på att minstingen blivit så stor att vi tagit bort repet vi haft under ledstången. Så de fick ligga platt, de kommer inte riktig till sin rätt men de fastnade iallafall på bild.

Dessa skapelser (för övrigt en skitbra juklapp, moahahaha) sätter igång min fantasi (den delen av fantasin som fortfarande går på förskolan) och hållarna vill gärna döpa sig själva, de påstår att det är filmtema och att det är fritt fram att gissa skådisar... jag säger då det! Känsliga läsare varnas...

Alla till salu om inget annat anges under bilderna, 1 st 80:- 2 st 150:-
SÅLD "Little Shit of Horrors", SÅLD "The Postman Always Poops Twice"
"Shitman", "The Shitting", "The Poo-Poo Nest"
"Shitty Woman", "Mystic Poop", "Shitting Hill"

"Bridget Jones diarrhea",  Mickey Blue Bajs"
SÅLDA Två som såldes innan de blev döpta :-)


3 kommentarer: