tisdag 1 februari 2011

Kunde inte låta bli...



Råkade (hm....) ta vägen förbi Röda korset idag, tror jag kom när de nyss fyllt på - det rödoreanga tyget var placerat på första parkett och var det första jag såg (tvärs över butiken). Inte billigt - men alldeles nytt och det stod ju mitt namn på... Ett påslakan i vitt/gult och tre gardinlängder pockade på uppmärksamhet. Vet inte om jag tycker gardinerna är så snygga egentligen - men jag nöp lite i dem och konstaterade att de var märka med "Tampella" och då blev de med ens lite finare :-) Symbolprick heter visst mönstret.

5 kommentarer:

  1. Fy tusan vad orättvist!!!! Jag gör aldrig några fynd på Röda korset (är det för att du redan har rensat?) grymt! skitsnygga saker förresten...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att det är svårt att hitta tyger men när man gör det blir man så glad : )

    SvaraRadera
  3. Härligt! Sådana här fynd blir man ju bara så glad för!

    SvaraRadera
  4. Ibland har man tur :-) Jag måste ha kommit precis när de laddat fram nytt, kunde inte låta bli att åka dit igen igår men det hade inte kommit nåt mer nytt då.

    SvaraRadera
  5. Gud så fina tyger, man blir ju så glad av dem ;)

    Kram Marina

    SvaraRadera