onsdag 27 januari 2010

Västkusten värmer!

Jag gillar vinter och snö (iallafall när man inte måste skynda till något...) - men det får inte vara -18 C som det varit ett tag här nu. För då är det för kallt för min nya snygga Makrillmössa!

I utbyte mot ett byxmönster så önskade jag mig en "kronmössa" av Makrill, ja ni ser ju själva hur snygg jag är i den. Det där med att fota sig själv utan att synas för mycket själv men samtidigt visa upp plagget perfekt är en svår konst :-D

Jag är mycket nöjd med min del av bytet och Makrill har provat mönstret och jag hade ju inte kunnat sy snyggare brallor själv ;-)


4 kommentarer:

  1. Kul att se den på!! Bilden som jag tog innan jag postade mössan till dig blev sådär... Kronmössor gör sig verkligen inte platt på golvet. Men fin var den på knoppen!

    SvaraRadera
  2. Nu är du väl både varm och snygg när du går ut i kylan ?? Jättesnyggt tycker jag ( som hatar att ta på mig mössa )

    SvaraRadera