måndag 26 oktober 2009

Och den vinnande UFO-besegraren är...

Nu har jag lottat bland de som antog och klarade av min UFO-utmaning!

Den lyckliga vinnaren är Moi!

Moi kommer snart att kunna skrapa en trisslott - och om planen går i lås vinna biljarders biljoner att köpa tyg för - medans hon njuter av den underbara känslan av att ha avslutat ett långdraget projekt :-)

Tack till alla som hängde på - hittade några nya spännande bloggar!

Men vad är det för konstiga missnöjda grymtningar som hörs ifrån min syskrubb :-O Nämen, det är ju mitt eget monsterufo som ligger där, lika halvfärdigt som innan... Och det beror inte på att jag inte pysslat, har en hel hög obloggade grejer. Suck, så kan det gå! Men innan jul...

6 kommentarer:

  1. Skönt att höra att fler än jag misslyckades, men bra där med att ha minskat några Ufon från jordens yta! Jag färdigställde mitt i dag, lite sent för deadline, men är i alla fall grymt nöjd med att vara klar - även om inte resultatet blev mitt mest lyckade...

    SvaraRadera
  2. Ni har ju varit jätteduktiga allihop som var med i utmaningen! Hängde inte på den här gången, men kommer utmaningen igen så hakar jag nog på då, för visst ligger det en del i UFO-lådan och grymtar :-D

    SvaraRadera
  3. Jippii ja! Jag vann! Va kul! Tänk om jag vinner miljoners miljoner? Då ska du också få några tygberg av mig ;-)!

    SvaraRadera
  4. men karin! vid nästa syjunta går du inte hem förrän ufot e klart å hör sen! hahahaha
    bra initiativ, tack vare dig blev ju fler ufon eliminerade från jordens yta....hm hoppas bara inte att nyligen påbörjade projekt blev åsidolagda till fördel för utmaningen? då är ni ju tillbaks på ruta noll ;)

    modigt att lotta ut en triss, tänk om moi! glider ner till juntan i ferarri och pälskappa nästa gång?! bäst att ladda med nåt extra gott till fikat som tröst då...

    SvaraRadera
  5. Grattis Moi! Jag håller en tumme på att det blir vinst även på trissen.

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten! Mitt ufo kraschade och frågan är om det någonsin kommer lyfta igen...

    SvaraRadera