tisdag 3 maj 2011

On demand - pimp close-up :-)


































Fotade och bloggade förra inlägget från mobilen - läsarreaktionerna lät inte vänta på sig, ni vill ju förstås se ordentliga close-ups på dessa skapelser ;-D Nu fotat med "riktiga" kameran, man kan visst skönja att den totala pimpen var högst tilffällig - skräpet är tillbaka i skuffen i väntan på bättre tider...

För att göra bilåkandet lite snyggare - och underlätta tvättningen - så sydde jag ett överdrag till dynan. Så nu kan jag tvätta bara överdraget och behöver inte knöka in hela madrassen i maskinen... Uj uj uj så länge jag TÄNKT på det - och så tog det typ... inte många minuter när jag väl fick tummen ur.

För att öka möjligheterna till ordning och reda blev det också en "poop-in-style" bajspåsehållare (vänta bara, snart kommer hela kollektionen) och en förvaringsväska. Påshållare och väska fästs med rem och tryckknapp.

Material: stuv från IKEA, band, resår, snörstopp från Bibbi, plastknappar från... internet (knapparna är nya och jag bara ääääälskar dem, har köpt av en langare så jag kommer inte ihåg varifrån de kommer från).




3 kommentarer:

  1. Men Kaaarin, du kan ju inte fresta med såna här kioskvältare utan att sätta ut priser... Jättefina!!!

    SvaraRadera
  2. kalas! Såna vill jag ha, i nåt snyggt svart mönster som matchar inredningen i bilen. :-) Nu fattar jag hur påshållaren sitter också, riktigt fiffigt, ju!

    SvaraRadera
  3. så himla käcka grejer!! smart och SNYGGT!

    SvaraRadera