torsdag 18 november 2010

Monstersyskon!

Fotat med mobilen, bildkvalitet därefter...
En kollega - och numera återkommande kund - önskade syskonmatchade tröjor och byxor till sina knoddar. En i storlek 80 och en i 104. På bilden syns också matchande brallor i storlek 80, 104:orna är på produktionsstadiet. Beställaren var först inte säker på om mysbrallor skulle falla storebror i smaken - men efter att ha sett den härliga rostorangevelouren bestämde hon sig snabbt för att han får så lov att gilla dem :-)

Material: tunn interlock, velour och kantband av mudd från Stoff och Stil, resår från Bibbi.

Mönster: egna.

Och? Alltid kul när beställaren blir nöjd :-) Den orange färgen är bara så härlig! Dessutom resulterade leveransen i två beställningar till, ett set med tröja/byxa och en body från två andra kunder. Extra kul tycker jag det är att det är en lillasyster och en storebror som ska matcha - hurra för kläder som inte är "tjejj" eller "killkläder"!

4 kommentarer:

  1. Åhh, vad fint! Hmm, kanske att jag skulle göra en beställning till mina kottar också??? Just ja, jag har ju redan grejor som ligger hos dig och liksom väntar på att jag ska få tummarna loss (=en stund över) och ta ett beslut angående halsdukarna. Finns det tidsbrist i detta hem? Oh, ja!

    Kram
    Karolina

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt set! såå fin färg på velouren!

    SvaraRadera
  3. Snyggt set! Har sytt ett liknande till min son. Håller med om att velouren är himla härlig i färgen!

    SvaraRadera
  4. Jaa, jag håller med, vilken jättesnygg färg! Fint!

    SvaraRadera