söndag 11 april 2010

Jan-Ove, Jan-Åke och Dan-Ove får konkurrens...

Jan-Ove, Jan-Åke och Dan-Ove (ja, mina symaskiner alltså) har fått konkurrens!! En hund har flyttat in hos oss, på prov till att börja med men vi hoppas förstås att det blir för gott. Det är ju ett välkänt faktum att man inte precis har nån tid över som ligger och skräpar... och jag har på känn att min sambo inte kommer säga "nämen jag struntar i min träning/egentid/fritid whatsoever och tar ALLT hushållsarbete och lägger barnen varje kväll så att du ska hinna med att göra allt du vill med hunden och sy sy sy därtill" ;-) Eftersom det är jag som är den stora hundälskaren här hemma så kommer det såklart inkräkta på min redan sparsamt tilltagna sytid. Men jag finns här om nån vill nåt - och jag fortsätter att läsa era inspirerande bloggar! Ett och annat inlägg kommer det också att bli så klart, det har ju förresten varit klent på den fronten ändå ett tag så ni som läser här är väl redan vana vid det ;-)

Tidstjuven Ozzy!

6 kommentarer:

  1. Men jisses vad söt. Sötare än Jan-Ove, Jan-Åke och Dan-Ove tillsammans misstänker jag?! Mys mys mys!

    SvaraRadera
  2. Men du, vilken liten goding!! Jag förstår om han tar mycket tid, själv väntas valp hit hem i början av maj. Det ska bli så spännande.Är det en bordercollie? Hur som helst bedårande.

    SvaraRadera
  3. Vilken sötnos! Förstår om symaskinerna får stå tillbaks lite! :)

    SvaraRadera
  4. Japp det är en Border collie, söt och extra allt :-D

    SvaraRadera
  5. Japp, en BC - sockersöt med extra allt :-D

    SvaraRadera